pretty boy aint pretty anymore :O

shooo sweety i'm home !!!
men skolan va riktii cp som vanligt men idag va de lite mer cp aktii (stavning) men de ör så fucking att när man knackar lung öppnar ingen dörren men när man står och bankar på dörren tar de typ 2 sekunder för de att öppna dörren så att de öppnar fort och börja skrika jag vet handikap skola men de e inte allt vi går cp sär klass inte för at vi själva e de men helt dryga elever shiiiet skolan = deprimerad men så är!!!
Men imorgon blir de största skiten för bloggen e tbx och de e the b-l-s oxå vi ska vända kuk skolan upp och ner jag menar de vi ska knulla sönder den bakifrån va ni vill ouffft men peace innan jag avslöjar mitt liv så peace and love!!:*
så hääär farliii
farligare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0