love this sh*t

bajsan så hääär tråkki nej men walla sitter här med mamma och gör haffle hennes mun vägra stängas och hon berättar om vilken man jag är för jag vägra vara hennes slav för hon vill att jag städar varje dag och ni fattar de alla mammor vill men isf min brors amarinja dödar mig asso ingen grammatik han trampar snett på de!!
Men idag var de e vanlig dag som vanligt kuk skola med kuk elever med kuk lärare men annars imorgon e de haffla har beri sakt hoppas asså vill vända skolan upp och ner en de går inte för den gör oss deprimerad :(
men annars ajde orkar inte kommer inte på va jag ska skriva och juste jag vet att man inte fattar va jag skriver de för att jag har dyslexi och om jag inte läser om de jag har skrivit då man fattar ZEROOOO men skiit i de vem pallar gör de får ändå inte betyg eller nåt så peace and death !!
peace and loooove!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0