keep on hating bitch

shooo bre sitter här och funderar om jag nu äns har en hjärna men iallafall har fucking ont i halsen så ska inte skrika man måste spara rösten fattar ni väl!!
imorgon är de måndag ni vet va det betyder samma gamla kuk skolan samma gamla kuk elever och samma gamla kuk lärare.
Men ska sova tidigt så att svenska köttbullar inte ringer mig och väcker mig smart tänkt (jag vet , jag vet)
men nu ska jag duscha fixa min kuk hår och juste jag kom på vilken jacka jag vill ha !!!
den waaaii!!
juste ska få min hund oxå skiter ska skaffa mig ett jobb och vissa för mamma att jag inte slutar var ända jobb för jag inte orkar gå ut ibland vi får se säg ba inshalla imorgon e en ny dag peace and love !!!!
LIDIA BITCHES!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0