Saker ni inte vet om mig ( eller?)

När jag vaknar på morgonen är jag JÄTTE OSOCIAL! Och tycker synd om den som pratar med mig..

När jag har tråkigt gillar jag att störa folk!

Brukar hitta på roliga meningar och säga det med konstiga röster ahah!
som Dado superstar! hahahah

När folk stör mig på en grej mobbar jag personen livet ut! XD

Jag brukar skäma ut mig lätt, bortskämmmmd unge! E bra på det!

När någon gör äkliga ljud på munnnen får ja Addh!

När jag inte tycker att något e rättvissss eller när jag inte får göra något jag vill göra får jag ADHD multi ++++ HAHAHAH

När jag säger något till mina syskon och någon kompis säger något annat blir jag irriterad! BRY ER INTE MINA SYSKON E MINA SLAVAR!' ( EHHEHE)

Att jag har två delar av min personlighet!
En e dum och osocial( på riktig)
En e snäll och wannabe någo slaks ängel! :D ahah

När jag blir ledsen eller arg/glad/sur/krossad/nervös och mm så sjunger jag eller lyssnar på musik!
Och brukar sjunga nåt som jag känner !




Det finnns merr! Men det är vad jag har att erbjuda just nu!


// Dado


Kommentarer
Postat av: Safiya

Diggar er blogg ! ☮

2010-11-06 @ 16:59:02
URL: http://ssafiya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0