IGÅRDAGEN(NATTEN)

Alå!
Igår så Luffa vi till Shishi<3
Vi träffades klockan 5 i husby jag Lulu och Shishi!
Sen gick vi runt i en timma?
Ändå, de va jätte kallt så vi gick hem till Shishi, åt godaste mattttten!
Och efter det titta vi på en film hahahaha den skulle föreställa läskigt? Men som vanligt gjorde jag                     ( Dado suppperstar!) den rolig haha :D
Änta min mobil mobades av mamma och Lulus oxå!
Vi skulle hem förlänge sen men vi chilla ända tills vi hade lust att gå! som tur hann jag med den sista bussen :O ahahah

Juste har långt hår nu! Yeah :D fast har flättat in falskt hår! -.-
hehehe komedi liv ja svär! Jag ville platta de och så brändes det ahahha! XD



// Dado

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0