chilli bling bling!// Dado

ALo, i dag har hände mycket..!
Vakna, ringde upp Lulu eftersom att hone trög.. hon va i nån vårdcentral HAHAH
ändå..
Vi snacka lite toma grejer, sen bestämde vi att träffas kl 4 i t.c!
Ändå vi träffades gick hit o dit, lämna in min mobil! KÖPTE DEN OXÅ FÖR EXAKT EN VECKA SEN! :O
Jag och lULU LUFFA IN I ALLA SKOR AFFÄRER SOM VANLIGT och alla kläd affärer.
Fick en tröja av Lulu chock flashi. de va jani min födelsedags presen som vissa svikare inte köpt än.. men ändå skiter i dom.
Sen luffa vi vidare in i allla affärer.
Lulu slösa sina pengar hahaha XD SÄGER BARA NÄR VI HAR PENGAR KÖPER VI GREJER ATAN ATT TÄNKA! Sen när vi ska köpa nåt mer märker vi till slut att pengarna e slut! HAHAH !! yea.

de va allt jag ville säga typ, bless u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0