bästa höst lov// DADO!

Har fan shoppat alla affärer, har vart ute varje dag, bråk varje dag , har slagit sönder minst 5 personer under veckan!

HAHAH omg vad mer har jag gjort?

Juste, har försökt sova tills klockan 16.00 men tyvärr, de går inte min morsa väcker mig klockan tio.

Vill ni veta något roligt?
När min morsa kommer in i rumet och säger jalla upp klockan är tio (fast igentligen så är klockan 9.00 eller nåt ahha) Ändå, jag fortsätter att sova och drömmer att jag är ''vaken'' och går o tvättar ansiktet o äter frukost o allt sån shit, sen efter 2 timmar min morsa kommer in i mitt rum igen.. ahahha de är det inte roligt!
Man hör henne skrika från hennes lungor yani, sen jag försöker att förklara för henne att jag trodde att jag var vaken ahahha XD
Och det har hänt flera gånger under veckan!

Ändå, i morgon är det skolan !!
SKOLA=HELVETTTTE!
Det bästa med skolan i morgon är att jag har en berwish pak i skåppet och Lulu har en med sig ahahha och de e fullllt i dom!


Juste! Jag och Lulu har vart fett desperata innan höst lov! Vi pratade om hur vi beter oss och skit.. och hur vi klär oss, som om vi vore halv död eller nåt! Men grejer har ändrats nu. Eftersom att vi såg några 18-19 åringar som betede sig med skit ful stil och grejer, och vi vill inte bli sånna!

Säger bara, om man umgås med dom som har problem eller ''gränserna är stängda'' kommer man ingenstans i livet!

Allt detta kom från mitt hjärta, big love , DADO <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0