alåå i think Lulu is dead*!(stavning) // dado

ville bara säga att vi lever, men lilla Lulu är halv död janiiiiii.
U know.. knäppa människor i världen.
Men ändå under den här veckan vill jag bara säga att jag bodde va glad och ledsen. Men mäst ledsen av många olika skäll.
Jag känner fortfarande sorg. men orkar inte bry mig. eller jo men ändå.
Att folk kan sitta o bry sig så mkt om andras liv, man ba hållkäften och sen när man berättar de till sin kompis o de ända man hör e men skit i men bry dig inte... wtf.
Ändå, ser ni blir fan irri av så småa saker. men de för att jag har satt mina gränser.. man borde börja förstå det nu? eller...


Nya bilder i morgon(kanske)

bless..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0