noo lifeeeeee, tommmorrroow gonna killl moi

hahah i dag har jag ärligt talat känt att jag e bortää!
har inte orkat lyssna på vissssa folk när dom pratat md mig , jag brukar inte gilla att snacka skit så mycket om folk.
Kan ba göra de med Shirin& Lidia <3
ha eran närmaste vänner alltid med er! annars förloror man dom!
Jag kan säga Hur folk brukar beskriva oss som.

Lidia=Flipparen, kan ej hålla käften när hon blir ari. Man hör hennes skratt ända te afrika<3 Hennes röst övervinnner allt när hon blir galen (beri måste säga till ibland att hon ska hålla käften) RADIOOOO!

Shirin=Flippare oxå, slår till direkt maaaan ;D,  farliga blickar<3 FOLK gillar att skrämmma henne, hon jagar allti nån, och skrattar mkt åt folk hahaha <3

Beriih=Borta,Störd,ORÄDD JAOO OCH ''de här e så eruliii'' När hon bråkar vågar ingen säga emot hehe... hårda gränser!



AJJDEEEH ALLA SÖTA MÄNNISKOR //BERIIIH NO LIFE FATHER FU*KERSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0