lite av igår o idag<3

Wiiii, igår vid 5 tiden gick jag Och Lidia hem te Shirin, vi åt sen tittade vi på nån läski film, *uck u Shiriin!
Vi åt värsta godaa tårta, önska ja åt mer XD sen popcorne o mkt mer XD
Hon visade oss nån video när hon va liteeeeen va söööööt :D
ahahha<3
Shirin is my kusin<3
Sen drog ja hem vid nio tiden, kom hem lite sent eftersom att jag pratade med en kompis jag ej sätt på länge hehe.
Vid 12 tiden kom Sussi hem te mig vi snacka lite sen somna hon XD

Idag gick hon hem vid 2 tiden, sen vid 4 tiden träffade jag Lidia , vi var tvungna att göra nåt...
men ändåå har ätit fett mycket orkar ej va vaken ahahah Xd peace outt<333//BERIIIH


från igår <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0