L;

shuuuzzz sötnowsar !!!!
har variit i skolan som vanlig vi hade elevens val och ni vet va vi gör orkar inte förklara, men iaf vi hade kul kul ..garvade åt ingening alls men jag fick ont i magen jag garvar bara genom att se beriis ansiktsuttryck heheheh men båda va döööda idag spec jag ni borde ha sett va jag hade på mig re .. såg ut som en ***** men annars va de en chiiil dag och juste påväg hem ringde mamma och vi börja bråka sen kag börja skrika hög asså HÖÖÖÖÖGT de som borde i kina kunnde höra mig sen en tjej kom framm till mig typ 16 och ba kan du vara tyst du stöör asså jag visste inte ifall jag ville garva elr skickar på henne .. asså seriöst ser jag ut som jag va på bra humööör lixom !!!
en liten somrig bild som togs för ca 1 vecka sen !!!!

Kommentarer
Postat av: miiah

sv: tack så jättemkt :)

allt bra?

kram

2010-05-11 @ 15:00:59
URL: http://miijauh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0