Grattis Nesriiiin<3 sweet 16 <3

Igår hade Nesrin en fest, GALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET<3
Bästa säger jag bara, Lidia va oxå där med mig XD ahhaha
Sen kom Hermy och tvingades oss att gå för att ehmm ehm hahahah XD
Men idag blir Nesrin 16 år :D grattis habibiiiii<3
Abonii kom på att jag inte tog nån bild med nesrin igår :(
men med lidia tog jag några hahah XD
ska lägga upp några flera bilder från andra dagar haha<3

i onsdas? bereket och helen XD

vaaaa sötaaaa, Lidias bror och Min syster <333

The B-L-S STÅR DET <3


BÄTTRE BILD

HAHHA<33

mitt hår färg, om ja tar upp håret så blir det ljusare.

ser ni hahah? måste färga om re XD kanske senare, men annars e de coolt.
lIDIA OCH jAG HAHAHA bortaaa, frånigårr<3

löve u sis,<3

Kommentarer
Postat av: Aminna :)

OMMMMG VA SÖÖÖÖTA SYSKOON!!!

2010-05-24 @ 15:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0