Låt kriget börja, det är de jag är född för ;)

Okej nu kan vi börja.
Du tror verkligen att jag är så lätt va?
Tror du verkligen att jag ''öpppnat'' mig för dig?
Du tror att du hittat mina svaga punkter, men du vet inget! INGET!
Nej nej, men du tror det.
Därför har du börjat klättra högre än vad du var, börjat våga mer, blivit mer kaxi, höjt rösten mer och stå för dina åsikter...
Men vänta nu...!!!
Utan mig, hade du inte vågat att klättra, vågat mer, blivit mer kaxi, höja rösten och stå för MINA åsikter som du sakta sakta lyssnar på mina ord.
Där är problemet!
Du kan inte göra något själv.
DU KAN INTE HITTA PÅ NÅGOT EGET,DU,DU OCH DU!
Du måste alltid ta mina grejer.
Saker som kommer ut från mitt mun, varför kommer det ut från din mun senare?
Du vill inte bråka med mig, då försök inte att vara mig.
För att du kan inte hitta mina riktiga svaga punkter.
Du kan inte klättra som mig.
Du kan inte vara kaxig som mig, höja rösten som mig eller stå för mina åsikter!
Du kan bara inte vara mig!
Men jag ska lära dig,dig och dig en läxa .
Säger bara, jag är född för det här asså XD
I LOVE GAME.





Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=D4insqFNx_M&feature=PlayList&p=2AB5EEB3042C0A82&index=27



den här låten hjälper mot problem

2010-03-11 @ 19:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0