jag ger, jag tar, men Inget får jag Kvar......

Du tror verkligen att du är nåt va ?? men gissa om du kommer inget vart i livet genom att utnyttja folk och säga massa skit om dem och behandlar dem som skit framför allt för du vet att du inte är nåt utan dem och vill bara leka drottningen  !!
täcker dig själv med dina lögner men det är bara du som kommer att drunkna i dem för du vet att du säger olika saker hela tiden och avslöjar dig själv men fortsätt säger jag bara men du ska inte ha nåt med mig och göra för du tror att jag gör va som helst för dig men du känner verkligen inte den riktiga jag för när jag är snäll jag är verkligen snäll men när jag inte är det då jag är din värsta fiende!!
stå kvar o sug men jag går vidare !!

Kommentarer
Postat av: ღ Sing Now Simon ღ

Thats right..

2010-03-25 @ 21:20:04
URL: http://Videofy.me/SingNowSimon
Postat av: hermy

hahah skönaste. men undra bara till vem det är

2010-03-26 @ 10:07:15
URL: http://hermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0