trååk

Var ligger din mobil när du sover?

den sover me mig bror !!


Hur ofta ligger din mobil hemma utan batterier?

eh ibland när jag inte pallar gå ladda den 

Hur känns det när du inte har din mobil på dig?

känner mig inte hel

Får du någon gång höra att du är en mobilälskare?

varje dag av min morsa


Hur många samtalsminuter har du ringt?

ohää

 

Hur många mobiler har du haft det senaste året?
2


Blir folk irriterade över att din mobil ständigt är med dig?
nästan alla

Vad står de i det 4:e sms:et i din inkorg?
varje sekund ifrån dig är som att få skott på brösten! av anonym

 

Vad står de i det senaste skickade sms:et?

seru jag lyssnar altii på dg ... av <3<3


Vem är överst listan över missade samtal?

mamma jao!

 

Vem är 6:a på listan över mottagna samtal?

Dolt

Vem är 2:a på listan över uppringda nummer?

mesay

 

Vem är 8 på din kontaktlista?

Agap


Vem är den första på bokstaven G i din kontaktlista? 
Glamour

Vad heter din mobil, som bluethooth namn?

liwi



Hur mkt är klockan när du gör detta?
-.-

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0