pallar inte blogga

ooho tjo snöörungar ba så ni vet pallar verkligen inte blogga but she made me do it (berii så klart)
men vi hade idrootsdag idag som sakt och de va skiit tråkig , jag gjorde allt ändå ooohää nu jag har ont i foten kan knappt gå tack vare de här skiit dagen men aja peace måste sova elr plugga jag har 5 prov imorgon och jag har inte pluggat än but wish me luck !!!
wannabe syster khadije
wannabe hip hop
wannabe jabawakiss (stavning)
the one and only (no wannabe)
så händer de när man har druckit lite för mycket klottrar på lidias koridor

Kommentarer
Postat av: iman

sv: tack så mycket :) halsbandet är köpt på h&m :)

2010-06-01 @ 22:30:57
URL: http://onerule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0