ohäää så här tråk


1. ta fram din mobil.

2. bläddra igenom din inkorg.

3. stanna när du räknat till 10 och skriv första meningen i sms:et.

4. gör samma på varje fråga.



Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen?

juste me din brorsa?? abel

 

Vad säger du alltid till din bästa kompis?

du borde ha sakt de lite tidigare , e du hemma? av <3<3

 

 

 

vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

lidia ?<3 anonym nr 2

 

vad e det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss ?

kom till gott gott sidan

 

vad skulle du skrika ifall du va en miljon kr ?

de va den du inte gav mig XD jalla <3 var e du ? berii

 

vilken sms blev du mest berömd av?

haha när ska du åka :O av <3<3

 

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom

ärligt?? stackaren :( hoppas de går över av <3<3



Vad vill du höra mest av allt?

men jag vill att du ska bara va min :(<3 anonym nr 2


Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

tänker på dig varje gång jag går o lägger mig :( anonym nr 3




 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0