bråk hit bråk dittt

hahah ruli daaag kaooo, vart ja än gick de va bråk med någon XD tro de elelr ej, ja kan skaratta åt mina problem :P
ändåååå i dag skolan, tråk... sen chilla lite hema, shirin kom vi åt sen gitta ut, mötte Lidia i huvusta tror jag det var. sen åkte vi till Hjulsta träffade grabbarnaaa( big löve ) sen tittade på balen dom hade i hjulsta skolan, alla va katterrrrr<3
sen i slutet bråka med några snorungar ahahhahahaha dom Ficccck iiii sig, på gud komedi.
En hon står o käftas den andra står o leker. hon leker hon ska slå mig på gud ja stod o garva vänta tills hon skulle komma och slå mig så som hon sa typ 30 gånger?
sen orkade inte med dom körde en peace out. sen Lidia körde oxå, sen en tjej trodde lidia flippa, hon ba eyy varför leker du flippad för när vi ska gå de över bläblä, ja ba de räcker alåå, men hon fortsatte, så ja ba hallå kan du sluta vem e de som leker flippad nu  blää blä bläää, ändå de va ruliii att bråka med 96or? heheh XD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0