20.00 goneee from sweden

då ska jag resa till syrieeeeeeeeen! damaskus :D
är framme där kl 4 på morgonen... shit XD
ska försöka sova nu, har mycket att göra i morgon.. pussssssssssss kommer INTE sakna svea landet ahhahah XD men mina vänner <333333
Shirin o Lidi ta hand om er mina knassssssss (...............)<333333

damaskus08_069.jpg image by chertenka_13
ahhaha en del av damaskus....en liten del bara!

den här bilgatan ligger inte så långt bort där vi bor... XD åker nästan alltid förbi den :D eller runt den








hahah kan inte fatta att jag ska dit!!!!!! kännnnsss som om ja drömmmmerrr :D jalllla allaaaa ska försöka deckaaaa, hoppas vi klarar flygggeeeet inshallaaaa och vi ses om ca en månad // beriiihh<3

undrar va dom kommer säga om min underläpp persing XD

Kommentarer
Postat av: aldii

Heej jag har funderat på att göra piercing vid läppen så som du har det och jag undrar gjorde det ont?

2010-08-18 @ 18:38:45
URL: http://aldiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0