we love haters


Postat av: Anonym
Haha tung blogg, ni måste skämta, vad är de som är så "tungt" med denna, dom är stenfula, dom ser grus om man ska kalla de så, den är helt meningslös, hur många besökare får ni om dagen ? jag kollar bara på den om ni har svarat på mig, ni kommer misslyckas med livet, ni säger vi har fin röst när ni lyssnar på skit artister, thah, Ok good luck with that.
SVAR -.-
för det första  får du tycka vad du vill om våran blogg men varför är du då anonym om du verkligen står för det du säger, för det andra ordet "stenfula" ska inte komma ut från dig för vår skit är säkert hundra gånger finare än dig , för det tredje varför bryr du dig om hur många besökare vi får om dagen svartsjuk kanske och ingen har tvingat dig att spana in våran blogg varje dag men du har ju inget liv så fortsätt säger jag bara.
och juste har vi sakt att vi var bra på att sjunga ... NEJ så snacka inte och vadå ni kommer inte att lyckas med livet.:S för det där ska inte  komma ut från killen/tjejen som sitter bakom datan 24//7 och försöker kränka ner folk fastän hon/han inte lyckas för hon/han har inget liv, men jag säger bara good luck with that!
we love haters <3<3<3
peace out//the b-l-s is the queens of fucking everything!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj nu börjar alla fördomar "sitter vid datorn 24/7" Ja om ni har läst vad jag har skrivit så måste de inte finnas någon missuppfattning. Ja klart ni inte kommer att lyckas i livet, ni kommer bli som dom tjejerna på "the hills" haha, bara bråkar över små skit, & jag kränker inte er, jag försöker bara hjälpa till så att säga. Lyssna på lite Rolling stones, eller kanske Ray charles, Louis Armstrong, sen kan ni börja sjunga. Fan sjunger man för om man inte visa att man kan något, så ni bara sjunger sådär säg inte för att vi ska ha kul eller något, de är bullshit. Arbeta på den störande rösten. fan ni är värre än Ke$ha & Lady gaga till sammans.

2010-02-16 @ 15:08:10
Postat av: Anonym

& man märker hur "underrated" eran blogg är, ni har mina kommentarer som en topic, vadfan haha.

2010-02-16 @ 15:09:00
Postat av: :D <3

lyssna inte på skitungen bakomskärmen XD :D

ni är bäst<3

2010-02-16 @ 18:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0