crazy,crazy and crazy

shosan hetnosar ..crazy dag som vanligt eftersom beri va på humör idag och jag garvade åt allt (Bokstavligen)
och de garvade åt min garv oxå men men det har varit en crazy day som vanligt med det menar jag att vi gjorde massor med roliga videor och gansta bilder.
men juste en vanlig konversation mellan mig och beri -.-
beri - sen de BOMBERAR staden....
lidia - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAH
beri- VAD ?? :s
lidia - HAHAHAHAH "BOMBERA" HAHAHAH
BERI - EHH
läraren - nu får ni GRUPERA ER !
lidia - HAHAHAHAHAH "GRUPERA"
beri -nån har blivit smittad asså!
lärare nr 2 - men tjejer nu får ni lägga av!!

som sakt garvade åt allt "bokstavligen"






( jag biwi bjuder på en video i dag, hihi terrar liwis inlägg. Bjuder kanske på flera i morgon :))

hahah vi drev...








THE B-L-S IS THE QUEENS OF F*CKING EVERY THING!!! PEACE OUT




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahahaha

2010-02-19 @ 22:58:10
Postat av: arbi

hahahahahahaha waoooawwwwwwwwwww

2010-02-20 @ 03:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0