say fu*k u and smile :D

i dag har jag köpt en nu läpp persing, rosa&svart men den ser ut som lila långt från XD
men ändååå, i dag har det vart roligt i skolan....... men senare hände det grejer(efterskolan) och jag orkar inte bry mig eller ta åt mig.
Det är mitt liv ba o acca de,men vi får se i morgon ska skita i vad folk säger, man ska inte ta åt sig jag orkar inte bry mig XD <3
just say fu*k u and smile!!!
bjuder lite bilder........



lidia skulle bli arg om ja visa hennes fejssss

älskar er <3333

biigg lööööövvvvv

hahah

älskarr den!!

sister 4 år <3

//beriiiiiiiiih

Kommentarer
Postat av: Uusi, yes its me!

i will always be ur sister, 4 years? every year :D

2010-04-30 @ 19:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0