omg!......

Om jag tittar tbx ca 4 år....
Vi var så tajta!
Jag vet exakt hur allting blev så, att vi skiljdes åt.
det var ju vi livet ut?
Man kan inte lita på nåt, men jag saknar tiderna med dig vi var så dummmma tänkte inte på något bara körde på..
allting blev förstörd tack vare jävulen!
jag önska att jag aldrig träffa dig din shaytan!
När du gick så sket du ba i allt!
Jag lämnade henne ba för dig och nu tror du att jag är som luft..
jag ångrar inget i livet, har lärt mig mina misstaag och det kommer mer <3

Jag kommer ihåg när vi började prata första gången, vi blev skit tajta med varandra och baxade en cyckel från skolan ahhaha, vi cyklade runt och ja vet inte vad vi gjorde! jag kommer oxå ihåg att det regnade.. och varje gång det regnar brukar jag tänka på de.
Det var bara nån herlig känsla, kände mig fri.
Nu känner jag mig inlåst.
Älskar dig blodsyster <3


HÅLLLL ERA BÄSTA VÄNNER NÄRMAST! ANNARS FÖRLORAR NI DOM SOM JAG FÖRLORA EN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0