mer on lizii

1. Hur gammal är du om fem år?
20

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
min älskade data

3. Hur lång är du?
162 kanske

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
aquamarie

5. Vem ringde du senast?
mami JAO

6. Vem ringde dig senast?
dolt

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
lägg ut bilderna!!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
smsa då jag slipper slösa bort mina para

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
har aldrig varit gifta muahha

10. När såg du senast din mamma?
1 timme sen

11. Vilken ögonfärg har du?
olika :*

12. När vaknade du i dag?

7 :)

14. Vilken är din favoritplats?
min säng brur !!

15. Vilken plats föredrar du minst?
skolan

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
vid tven elr datan men vem vet bredvid beyonce kanske!!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
vad som fanns under sängen

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

min mammas dåliga skämt

19. Hur stor är din säng?
vanlig ..fan vet jag

20. Har du stationär eller bärbar dator?
har en statonär data men ska få bärbar snart wii XD

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
utan du vet .. troru jag e eva elr ??

22. Hur många kuddar har du i sängen?
ehh 2 men om min hjärtformade kudde räknas 3

23. Hur många landskap har du bott i?
2

24. Vilka städer har du bott i?
stockholm,addis abeba

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
converse

26. Är du social?
haha aah när jag inte had min ADHD

29. Tycker du om kinamat?
har aldrig smakat men ska med the b-l-s

30. Tycker du om kaffe?
beror på hur mycket socker jag lägger i

31. Vad dricker du till frukost?
dricker inte .. elr äter nåt på morgonen tar ba min medicin sen drar till helvetet

32. Sover du på någon särskild sida?
höger ..vänstar nej

33. Kan du spela poker?
nej ..

34. Tycker du om att mysa/kela?
beror på vem de e med

35. Är du en beroendemänniska?
nej.. men behöver min chocklad bre

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
aah X) men inte i kuk sverige

37. Vill du ha barn?
haha 4 snorungar aah

38. Kan du några andra språk än svenska?
engelska, amarinja, lite franska.. och lite lite srabiska som berii har lärt mig o mamma

39. Har du någonsin åkt ambulans?
japp

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
blåa Havet  bre

41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder,smink,skor och GODIIIS

42. Äger du dyrbara smycken?
inte så många ..tappar ju bort allt så

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
one on one ...mad tv...the parkers

44. Kan du rulla med tungan?
nej :(

45. Vem är den roligaste människan du känner?
BERIIIH SÅ KLART !! FINNS INTE ROLIGARE

46. Sover du med gosedjur?
NEJ ...

47. Vad har du för ringsignal?
vet faktist nt, har alltid på ljudlöst

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
nej bre

50. Flirtar du mycket?
hahah noo ..

51. Kan du byta olja på bilen?
höhö nope

56. Dansar du i bilen?
hahah nej dansade e inte min grej

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
105,9 the voice ..hip hop and r&b

59. När var du i kyrkan senast?
minns inte.. ska dit imorgon ialf

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
kerstin livet ut

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
hermy .. skrev en glad påsk skiit på

63. Vad lyssnar du på just nu?
justin biber-never let you go

64. Har du varit med i tidningen?
nej skulle men de ljög ..IDJÖÖTER

65. Vad är det konstigaste du ätit?
allt min mammas påhittade maträtter

66. Vem såg dig naken senast?
hahah  GUD !!

68. Hur imponerar man på dig?
de går inte .. ELR OM MAN SPELAR OCH SJUNGER NÅT

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
ringer inte säger FACE TO FACE

70. Har du någon piercing?
BARA I ÖRONEN (5) och i navel och underläpen kanske om 2 månader

71. Din största vinst?
gratiis bio biljet

72. Civilstånd?
singel men vill ej ha nån

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
bloggar och facebook

75.  Ångrar du någonting du gjort?
mycke

77. Vilket är ditt drömjobb?
ska bli en soul artist brur :)

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle,

tid eller råd till?
aa vill hoppa av från ett flygplan ...elr va man nu säger

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
katter , en hund , fågel

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
EHMM kmr inte på nåt

81. Svär du ofta?
aah hela tiden ..har  problem

82. Sverige när det är som bäst?
ehhm ... föredrar ETHIOPIENS SOMMAR

83. Kan du åka slalom?
HAR GJORT DE EN GÅNG OCH VILL EJ GÖRA OM DE ASSÅ

84. Vad har du ätit i dag?
INGET ..räknas min fucking medicin då

85. Vad har du för utbildning?
inget än ..

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
allt .. klagar inte för de e så jag är lixom

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
ehmm inget ..

88. Vilken är din bästa egenskap?

tålemod

89. Vilken är din sämsta egenskap?
kan ej säga NEJ  och tänker inte när jag pratar

91. Saknar du något?
haha mycke

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
jag bryr mig faktist inte så länge jag får mina presenter

93. Vad gör dig ledsen?
falska människor

 

94. Vad gör dig glad?

när jag e med dem jag lver föör

95. Har du varit gift eller förlovad?
aah har ju en fru men hon HATAR MIG JUST NU

96. Vad ska du göra i helgen?
ÄRLIGT TALAT SKA JAG PLUGGA INFÖR NP PÅ MATTE BRE :(

97. Vad är det knasigaste du gjort?
haha ALLT NÄR MAN ÄR THE B-L-S

98. Vad står det i ditt 8;e sms och från vem?
BRA GUMMAN

99. Vem är din förebild?
BEYONCE UTAN TVEKAN

100. Vad ska du göra nu?

SKA KLÄ PÅ MIG PACKA OCH DRA !!



SÖTA SAKER INTE KANSKE VERKAR SOM DEM BORDE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0